שאלות ותשובות
אנו ממוקמים בפתח תקווה בכתובת אנה פרנק 7
יש לתאם מראש לפני ההגעה.
אנו מבצעים משלוחים לכל הארץ. ניתן לבצע רכישה דרך האתר ולקבל את המוצר
שבחרתם במשלוח עד הבית או המשרד על פי החלוקה הבאה:
באזור המרכז – (פתח תקווה, בני ברק, גבעת שמואל, ראש העין, ת"א, ר"ג, גבעתיים, חולון, בת ים, אור יהודה, ראשל"צ,הרצליה)
תקבלו את המוצר במשלוח חינם עד 3 ימי עסקים עם שליח שלנו בתאום מראש בטלפון לאחר ביצוע ההזמנה.
או תוך 24 שעות בעלות של 29 שקלים. (לא כולל שבתות וחגים)
באזורים אחרים ומחוץ לאיזור המרכז תקבלו את המוצר בעלות משלוח של 19 שקלים עד 3 ימי עסקים, או בעלות של 39 שקלים תוך 24 שעות. (לא כולל שבתות וחגים)
את רוב הדגמים אנו מחזקים באופן קבוע במלאי ובמקרים אלו זמן האספקה תלוי באזור המשלוח
לעומת זאת, במקרים של דגמים שאנו לא מחזיקים דרך קבע זמן האספקה נע בין שלושה לשבעה ימי עסקים.
על כל דגם ניתן להתקשר אלינו ולברר איתנו את הזמינות באופן אישי בטלפון 055-7200564
האם יש אחריות על השעונים?
בוודאי. לרוב השעונים ניתן שנתיים אחריות. עם השעון מצורפת תעודת אחריות ובה מפורטים תנאי האחריות.
אנו מקבלים כרטיסי אשראי של חברת ישראכרט, ויזה, מאסטר קארד ואמריקן אקספרס
חשוב לציין שהרכישה מאובטחת בטכנולוגיית SSL ושכל נתוני הרכישה מאובטחים מוצפנים ובטוחים .
בנוסף ניתן לשלם במזומן בחנות או דרך הדואר (במשלוח באזור המרכז ניתן לשלם לשליח בעת
קבלת המוצר) .
האם יש אפשרות לאיסוף עצמי של המוצר?
בוודאי. ניתן להגיע אלינו לאסוף את המוצר מיידית לאחר ביצוע ההזמנה – בתאום מראש עם נציג שירות הלקוחות של האתר .
חשוב לציין שהרכישה מאובטחת בטכנולוגיית SSL ושכל נתוני הרכישה מאובטחים מוצפנים ובטוחים .
בנוסף ניתן לשלם במזומן בחנות או דרך הדואר (במשלוח באזור המרכז ניתן לשלם לשליח בעת
קבלת המוצר) .
השעונים שלנו הם 100% מקוריים ומיובאים ביבוא מקביל.
כל שעון מגיע באריזה מהודרת מבית היצרן המכילה קופסת שעון, ספר יצרן, תעודת אחריות, וקבלה.
ניתן להגיע אלינו בתאום מראש ולמסור את השעון להתאמת מידה.
חשוב לנו שתהיו מרוצים! ולכן אנו מאפשרים לכם להחזיר/להחליף את השעון בתוך 14 ימי עסקים כשהוא באריזתו המקורית עם טיקט וניילון.